Tuesday, December 21, 2004

maartje/michiel

waarom maartje/michiel maarje noemt
dat kan je lezen op het schrijvertje/dagboek gedachtengang
voor nog meer lyrics/gedichten/...wtz en de nieuwe reporters kan je ook daar kijken
------------------------------------------------------------------------------------------------hoe ik aan mijn naam kom: maren/athilja/adel/tineke/sientje

maren komt van het latijnse mare= zee
en het germaanse= maria
vergelijk stella marris= sterre der zee
athilja komt van adel (dit heb ik opgezocht in een naamwoordenboek waar eveneens maren instaat)
en betekent eveneens van adel, edele afkomst, dit heeft mijn grootmoeder gekozen, adél was een overgrootmoeder, meter adél maar dit is vervlaamst
tineke komt eveneens van mijn grootmoeder Leontine Heymans, ook door haar gekozen
de laatste naam sientje hoorde stijn graag, doordat mijn meter liever haar naam gaf is dit eigenlijk (officieel op de geboorteakte) simonne

wie ik ben (ik ben site het schrijvertje)

ja, er is nog leven na het schrijvertje en dit weblog blok, nl de vita, t swingfabriek (vroeger de atmosphere) waar ik al ga van mn 15de (ik was alleen thuis en stijn werkte daar, hij nam me dan mee, haha, fijn he, zo'n broer, stijn was denk ik 17)
de atmosphere was ook niet ver van ons, bijgevolg gingen we dan te voet (het is juist de straat uit)
nog meer weten?
oke, ik ben 23 jaar (eigenlijk 24 jaar), woon in Zottegem
Ik ben lid van (internet) msn groups denkers, dichters, doeners, jonge filosofen, msn, (gewoon) bib zottegem, vkos, theater stelanto
meer over theater stelanto? ga naar de webstek van stijn brouns.be (klik op het logo theater stelanto) of over de dichter zelf (stijn brouns)
haja, waarom ik hier reclame maak voor stijn?
ben ik verliefd op stijn of verkeer ik met stijn?
boeink, fout antwoord
stijntje is mijn beste vriend, het was dan ook niet makkellijk om iemand na tim te vinden, die ik volledig kon vertrouwen
met wie verkeer ik dan wel, wie vind ik de liefste jongen ter wereld? stijn bjorn of stijn mijn broer van 27 jaar
tuut! uw tijd is om, geef uw antwoord, ik zou zeggen dames maak uw keuze, kiest u de blonde knappeling (de broer van bradd pitt, weggelopen uit de film) de coole stijn of de acteur/dichter/regisseur stijn, laat uw hersenen werken
noot van maren: het is stijn mn broer
haha en dan bjornken, zo'n schatje
en dan stijn brouns (want als ik br schrijf weet je nog niets)
ben ik dan verliefd op mn broer? zeg s, niet ze, hij is wel lief, heeft (volgens een collega van stijn in gent) hetzelfde karakter en humor als mij, fijn he, ik vond het wel tof dat hij dat zei tegen mij (kijk ik rijm al)
op wie dan wel? wie is de plakmalloot? en wie is er op mij verliefd?
s denken, stijn, bjorn of nog iemand anders bv bajoola van de droppings?
maak uw keuze, kies u voor bjornken, dat schatje, stijn, dat gastje van 23 of bajoola (oei dat is bjorn zn schuilnaam) ah ha, nog iemand komt langs the secret poet of the moon-and candlelight
haha! beste lezers, ik ben u aan het foppen, the secret, bajoola en bjornken, dat is drie keer bjorn snap je, ik wou het wat gekruid, pittig maken
noot van bjorn;: maren, het is hier geen kookprogramma he
(want maren moet nog leren koken)
dus het is bjornken, enig correct antwoord!
is bjornken op mij? tja, wie weet he
wat doe ik daaraan? ja zeg, ik ga hier niet alles uitleggen he
vind ik bjornken ne knappe, zoniet de knapste van het land, val ik vb flauw als ik hem zie, of loop ik van hem weg?
haha, vroeger kwam hij altijd bij mij staan, ik zei dan: bjorn, wil je s wat meer naar links gaan staan, de zon schijnt in mn ogen, zeg s, je mag je niet alles laten wijsmaken he, zo ging het, dag maren, hoe is het,dag bjorn, goed, ik moet dringend om een boek/naar het toilet....
soms liep ik ook gewoon weg, waarom? wel, ik was nogal bang
hoe het kleine meisje van weleer (15 he!!!!!) veranderde in een meisje dat te veel praat nu, amai, mn hoofd!
zeg s, dat is nog een ander verhaal he
tuut!!!! het is tijd voor de reclame
u kijkt toch ook? morgen meer nieuws, oa de belofte (nee ze) ik schrijf dat maar
hoe ik op het idee kwam van wtz, de reporters, wie m uit z is, kort gevat, de reporters stellen zich voor, wie ze zijn, wat ze doen, wat hen dreef
zelfde plaats, zelfde zender

No comments: