Wednesday, December 29, 2004

de antwoorden op de vragen /knt

1. ik ben maren, 23 jaar, eig 24, ma dat klinkt te serieus, daarmee zeg ik 23, mn hobby's zijn lopen, zwemmen, dichten, voordracht,spelen, knutselen, filosofie,...
2. dit weet k niet, de oerknal? god?
3. eveneens kan ik hierop niet correct antwoorden, ik denk het
4. oorlog, vrede, nog meer oorlog en vrede, armoede, honger,...
5. tja, waarom? ik doe het graag, soms stop ik meer dan een jaar
6. tja
sub?
7. vriendschap is vertrouwen, respect, begrip, meeleven,...
liefde is hetzelfde maar dieper, een verdiepingsrelatie
seks is voor ieder verschillend in te vullen
vertrouwen is elkaar verstaan in goede en kwade dagen
8. ???
9. neen, ze kunnen ineens weg gaan, of je ziet ze plots minder
10.omdat bjorn een tot ander karakter heeft, hij is open, sociaal, omdat hij lief is en ik hem vertrouw
11. misschien, weet niet
12. ja
drie keer
13. misschien
je leren uitdrukken zonder echter aan te vallen
niet boos worden, je beheersen
beter omgaan met mensen, denk ik toch
14. tja, bjorn krijgt me stil
15. stijn zegt dit, mn broer en stijn brouns ook ,de collega's van stijn zeggen dat mn broer dat ook doet!
16.???
17. geloof is vertrouwen op god, voor mij dan, is voor ieder versch
18. neen!!!!!
19. ja, van nature uit, vaak zonder dat ze het beseffen
20. ja, wie,????

extra:
1. vanalles, allicht wel
2. ons doel, liefhebben denk ik, ja in zekere mate toch
ja, waarom???? hun karakter, hun egoïsme????
mn droom is idd bjorn, bij bjorn zien, gaan samenwonen met bjorn, je snapt me wel!
ja, waarom, ??? weet niet, onzeker??? of zo????
3. om het mee te maken, is het antwoord
als ik de kans krijg
neen, probeer maar, ik ga niet aan bjorn zeggen stop met roken, als hij wil roken is dat goed voor mij, ik ga hem niet aanmoedigen maar niks verbieden, volgens mij begin je zo mis
misschien, hangt ervan af wat zn droom is
neen, ik ga hem niet controleren, wel heb ik niet graag als ik zeg als ik met hem samenwoon, dat hij nachten weg blijft, zonder iets te laten horen
4. karakter, gelijk, k kan ook vragen, waarom zoek ik steeds jongens met hetzelfde karakter als mij op?
karakter, achtergrond, al dan niet hobby's, waar ze uitgaan, chiro,....
teveel om op te noemen
5. weet niet
kan dit niet, denk ik toch
ja, waar in de hemel, denk ik toch
allicht wel
6. ???? ja, wie, god denk ik
ja, een drang
neen, ik leef me in, moet ook, als je leiding bent bij achtjarigen
dat is fijn he, kan je een twee drie piano spelen, er lol aan beleven zonder dat iem er erg aan heeft
ja, 3 broers een hond
waarom???
omdat we al met 4 waren
vensters kan ik niet in een doos op zolder leggen, haha!
postzegels zijn mooi, zeepjes grappig, edt edp staaltjes fijn om te beslissen welke geur je wilt kopen
uniek, mn schrijfstijl, hoop ik, dat ik er ben, hoop ik toch ook wel een beetje
ja, toch gelukkiger, zijn karakter, manier van doen en handelen, of hij eerlijk is (daarom vraag ik ook waar woon je? wat is je gsm nr? hoe noem je? wat vind je van liefde, vriendschap,...?
ah! ik ben al slimmer he
7. ja, omdat ik steeds little pony's kreeg, toen princess, toen de rest
neen, ik speel niet met gevoelens van jongens, jongens spelen soms wel met meisjes, doen vb of ze verliefd zijn, willen een eerste kus, dat is niet goed, ze kwetsen daarmee dat meisje, dat beseffen ze niet!
neen, ik kende bjorn nog, toch een beetje uit het oog verloren, maar niet uit het hart
ja, tuurlijk wel, mn maatje he
ja, omdat ik toch nog wat moet loskomen eerst
ik denk dus ik ben, klopt beiden he, is filosofisch
oorlog klopt niet, armoede, presidenten die rijk worden,....
dat is het, oef! nu ga ik slapen of niet?
als ik nog 's vragen weet, schrijf ik ze hier, oke
vanmaren

No comments: