Thursday, December 23, 2004

ontmoetingsschrift/wat is vriendschap voor jou en liefde

pas op voor de schalkse ruiters! laat je niet gaan!!!!
schalkse ruiters zijn valstrikken

wat is vriendschap/liefde voor jou
1. neem opnieuw je ontmoetingsschrift of een nieuw schrift
2. noem het ontmoetingsschrift
3. praat hierover met niemand
4. schrijf op het ene blad vriendschap op het andere blad liefde
5. zoek woorden die dit oproepen en schrijf ze cirkelgewijs op
6. maak hiermee een tekstje, lees het vb in het boek groeien in tederheid, eigentijdse jeugd
7. een vb ter verduidelijkingµ

vriendschap is voor mij aandacht, vertrouwen, respect
elkaar laten huilen, vertellen, troosten waar nodig is
elkaar bellen, helpen, steunen, vertrouwen
elkaar geheimen vertellen
vriendschap is uniek
echte vrienden zijn uniek!

liefde is gebaseerd op(echte liefde is versch van verliefdheid)
echte liefde = verdiepingsrelatie, dat je je verdiept in die bep persoon
vertrouwen, vriendschap, liefde zelf, dat beiden elkaar leren kennen en rustig de tijd nemen hiervoor, niets forceren, niets eisen vb je mag niet roken van me dan gebeurt er dit...
ha, ik ga je s opnieuw opvoeden (tiens,ben je dan niet thuis?)
niets van dit alles dus, vertrouwen, liefde en verdiepen in een ander
en wederzijds respect niet zo van, baaah! weeral spaghetti maar eerder van hint hint trouw/ga samenwonen met een kok/chefkok/hulpkok
schatje, ik eet liever scampi's of schatje, kan je aub eens dit of dat maken, in ruil doe ik de afwas of kijk ik voetbal of kijk ik naar america's next top model met jou of doe ik... tja, laat ik aan je fantasie over (k ging hier iets schrijven maar carola kijkt hier misschien ook naar)
meer over carola straks...
andere hint is, open een restaurant, hang een bordje kok gezocht en vind de man van uw leven , enfin je hebt toch een goede kok, nodig hem uit voor een proefles bij jou in de keuken om te eeuuhm koken hé, de rest zie je wel, vb jamie oliver, waah! wat een stuk! (oeps, sorry bjorken, je bent veel mooier)

No comments: