Wednesday, December 22, 2004

geef!song for lovers! irina denezjkina

geef!
je bent koud nu, mijn blijdschap en nieuw is mijn blik
sinds de sneeuw ons getweeën hier heeft overdekt
we hebben elkaar steeds gezocht, niet gevonden
nu hebben de kou en de sneeuw ons verslonden

ieder nummer wordt een hit
zonder te snappen hoe het zit
zonder franje, zonder shit
en je gaat altijd te ver

je bent helder, dag en nacht
je maakt waar wat wordt verwacht
ja, dan ben je echt een ster

droom om de droom

geef! geef! geef! een beetje zonlicht
geef! geef! geef! wat koud water!

.....

song for lovers

ik ving de minuten en hield ze voor mezelf
jij bleef op me wachten en raakte uitgeput
je maakte het uit en liep gewoon even weg
en ik weet niet waarom, maar je wilt nbiet terug

maar zonder jou ga ik helemaal kapot
hoor je wat ik zeg?
ik kan je niet houden, wat jij wilt is te groot
ik ga gewoon dood
vlieg niet weg, maar jij vliegt weg
met mij heb je geen leven, ik weet niet
hoe dat moet, zo groot

....
niet te ernstig nemen hé, gewoon een toffe lyric gevonden in het gelijkn boek, voila, s opzoeken op internet, misschien kan ik dat meisje s mailen, is zo rond de 20 nu

No comments: