Monday, December 27, 2004

dit is de dagboekpagina van maren/athilja/faune

athilja is mn dichtnaam (pseudo)
faune is voor verhalen (pseudo)
en maren is mn echte naam
hierbij wens ik niet mn diepste zielsroerselen bloot te leggen, wel iets te vertellen wat indruk maakte op me
mhm, s denken

  • dat ik naar grotenberge ging, het 1ste middelbaar, zo'n grote school
  • dat ik naar het 1ste leerjaar ging
  • dat ik nathalie zag in michelbeke, gert coppens en bjorn broways
  • dat ik zo goed dicht, blijkbaar, met hulp van ben, nele en clyde
  • dat er een wet is op schrijf-spreekrecht
  • dat ik ineens niet meer verliefd kan zijn
  • dat ik ook verhalen kan schrijven
  • dat ik teksten/dichten/lyric in mn dagboek gedachtengang plaats, wat ik anders niet zou doen
  • dat ik goede vrienden heb en een toffe familie, mn broers en nichten eva, ina, belinda, brenda
  • dat ik goed met tina, fabian kan praten
  • dat k stijn brouns ken
  • en bij vkos en stelanto ben
  • theater stelanto dus, dichtersgroep
  • dat stijn wel ne toffe
  • dat het 15.15 u is en ik nu dringend moet ophouden met typen, naar de bib moet maar eerst a la chart ga oppakken

. mode, parfum, staaltjes , zeepjes in allerlei vormen, hotelzeepjes of speciale, vb van teigetje

  • dat ik ook schrijf, dicht, filosofeer,
  • waar ik de tijd haal om dit alles te doen, en daarbij nog voordracht en toneel volg, voordrachten geeft, projectbegeleiding doe ....

. dat ik ook nog zo'n 5-tal kerstkaartjes van de 11 moet gaan schrijven

  • salut! see you!
  • en jij? wat maakt er op jou indruk? misschien de geboorte van je broertje, zusje, nichtje/neefje/kindje/......

No comments: