Thursday, December 23, 2004

kjt/kinder-en jongerentelefoon

waarom is ktj er
wat zijn de hoofdactiviteiten
zijn we opgeleid
wat is ons doel?
enzo vind u op kinderenjongerentelefoon.org
voor al uw vragen over liefde, scheidingen, sex, misbruik,...
mag ik van school ik ben 14?
hoe wordt ik verliefd?
ben ik verliefd? hoe weet ik dat?
mijn ouders maken ruzie, ligt dat aan mij, ziet mn pa/ma me nog graag?
waarom word ik misbruikt, kan ik dit melden, zeg ik het aan ma/pa/een goede vriend
waarom valt de leraar me steeds aan
werk ik beter
moet ik maar van school afgaan
wat kan de school me schelen...
mijn vriend is dood, wat moet ik nu doen, ook doodgaan
ik ga kapot aan het verlies van mn vriend.....
enzo.......

he, dit zijn maar een paar vb he, geen nood hoor, dient niet voor me, enkel als vb voor kinderen/pubers..... + 18 mag ook
je kan bellen, anoniem op een gratis nr of mailen
alles word bekeken, soms word het geklasseerd (heb ik gehoord he)
maar ja, ze hebben allicht veel werk.....
vragen kan je lezen op de stek, of je kan rechtstreeks reageren weet ik niet

No comments: