Wednesday, December 29, 2004

dit is de topic pagina van maren janssens

topics zijn onderwerpen, is weer zo'n stomme nutteloze internettitel
topics kunnen zijn:
1. wat staat er op je kamer?
2. wat doe je zoal(je hobby's)?
3. lees je graag poëzie van leeftijdsgenoten?
4. lees je graag poëzie?
5. volg je voordracht/toneellessen bij bv stelanto, academie?
6. wat doe je op kerst-oudejaarsavond?
7. heb je een liefje nu?
7b. en wie dan?
7c ken ik hem/haar?
8. ben je al s verliefd geweest en wanneer dan?
9. was die pers ook op jou verliefd of zweeg je als de dood?
10. waarom kan ik geen 10de vraag verzinnen?
11. ken je vkos/stelanto?
12. en hoe dan?
13. ken je mn beste vriend stijn brouns?
13b. en van waar dan, de krant, pers, een interview, zn toneel?
13c. weet je dat ik samen met stijn een forum van vkos-jsc heb gepresenteerd?
13d. weet je dat vkos jsc staat voor vereniging van katholieke oost-vlaamse schrijvers en jong schrijverscollectief
14. bestaan we nog steeds als jsc of gewoon als jongerengroep binnen vkos?
15. wat doet stelanto en nemen we actief deel hieraan of zijn we allen toch wel verliefd op stijn zelf of tom of....?
16. weet ik niet meer, daarmee ben ik uitgepraat....
17. oh toch nog eentje, weet ik graag alles....
dit is fijner dan op het schrijvertjesforum, boeh! het stomme schrijvertjesforum....
to be continued, geen antwoorden, wel nog vragen, all right boys and girls, stay here, don't run

No comments: