Friday, September 12, 2008

wtz de reporters

wtz-de reporters

Dames en heren, de reporters trokken er op uit
en spraken met de bekenden uit celebrity shock.
Pascale Platel (de gentse theatermadam) en Gert Winckelmans (Simon, bekend uit Sara)
R: ‘Madam Platel, waar zou u graag naartoe gaan en met wie?’
PP: ‘ wel, ik zou graag een verre reis maken maar toch wil ik wat comfort’
R: ‘als ik het goed begrijp, wil je graag een hotel?’
PP: ‘nee, een proper toilet en een bad volstaan wel’
R: ‘wat verwacht u van deze reis?’ ‘wil u herboren terug komen?’
PP: ‘ik hoop niet alleen te gaan en toch iets meegemaakt te hebben, ’t is altijd plezant als
je eens kan babbelen hé, ’s avonds, over wat er gebeurt is’
R: ‘bedankt, madam Platel’
PP: ‘graag gedaan’
R: ‘ Gert, wat zou u graag doen op reis, houdt u van natuur of cultuur of iets anders?’
GW: ‘ wel, ik vind cultuur wel goed, dat je iets weet van het land en ook mensen van
daar vind ik altijd interessant.’
R: ‘houdt u van comfort ?’
GW: ‘dat is toch goed als het er is’
R: ‘ met wie zou u graag op reis gaan of gaat u liever alleen?’
GW: ‘een toffe madam zou wel plezant zijn, een waar ik goed met kan babbelen ’s avonds’
R: ‘ en als het een heer zou zijn?’
GW: ‘dat is ook goed’
R: ‘wat denkt u mee te maken op reis?’
GW: ‘veel avontuurlijke dingen’
R: ‘kan u eens een voorbeeld geven?’
GW: ‘laat me eens denken,… ja, ik weet iets, bijvoorbeeld, bij mensen zelf gaan en zien
wat zij doen’…(denkt na)
‘wat ze eten, drinken,…’
R: ‘bedankt, Gert Winckelmans’
GW: ‘graag gedaan’

Beste mensen, u ziet het, heel sympathieke mensen.
Wat ze niet weten, is dat ze samen op reis gaan.
Dat blijft nog even een verrassing.

Athilja
10/09/2008

No comments: