Thursday, February 21, 2008

gedicht over tim van maren

Ik mis je echt (Athilja)
ik mis je
echt
soms voel ik me
verloren
tussen al die mensen
en loop!
loop!
Loop …zomaar weg
ik kan er niets aan doen
sinds ik je ken
en je niet meer zie
ben ik echt het noorden kwijt

sinds je niet meer bij me bent …
samen op de fiets
een fijn tochtje
weet je nog
je haren in de wind
je zei nog: praat niet te veel
spaar je ademvoor straks
dan kunnen we nog veel vertellen
we konden uren vertellen
een kwartier was soms te weinig
we vertelden elkaar onze geheimpjes
fijn was dat, iets tussen ons twee

wie ziet me nu huilen?
sinds jij er niet meer bent,fiets ik alleen
en schrik als ik een trein hoor
schrik als ik over de brug loop
waar ik de trein zie

ik loop en loop ver weg …
tot ik tot stil stand kom
In mezelf
Verdriet verdwijnt heel langzaam
Je kan het niet vergeten
Eens in het hart
Altijd in het hart
(jij toch)
04-11-2004
athilja

No comments: