Thursday, January 17, 2008

schrijven van gedichten en verhalen

Ik schrijf gedichten vanaf mijn 15de.
Via Nele Warson ben ik in contact gekomen met Ben Reynders. (Jeugd en Poëzie Merchtem)
Ben Reynders heeft me toen begeleid (schriftelijk).
Ik heb voordracht en dictie gevolgd in de stedelijke academie te Zottegem gedurende 3 jaar bij Jan Clement en Katlijn Vanrobays.
Ik ben lid van VKOS (Gent) vlaamse schrijversverening en hetschrijvertje.be.
In Gent ben ik al gaan voordragen o.a. jongerendag, vrouwendag.
Ook heb ik samen met Stijn Brouns een forum gepresenteerd in Gent.
In theater tinnenpot te Gent heb ik ook voorgedragen, samen met andere dichters (variété)

Vaak neem ik deel aan verschillende dichtwedstrijden waaronder Jeugd en Poëzie, leievaart, jean van de putteprijs....
Verschillende gedichten van mij zijn reeds opgenomen in een bloemlezing.
Eveneens heb ik al met een artikel in de streekkrant gestaan (ik zal het hier proberen plaatsen)
ik lees veel dichtbundels (van verschillende dichters en dichtstijlen)
en schrijf heel graag, ik denk dat ik het altijd zal blijven doen want ik vind het fijn, gedachten ordenen en neerpennen.

van maren

No comments: